loading...
شهرداری کلاله
روابط عمومی بازدید : 110 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازدید شهردار از پروژه های عمرانی در حال اجرا در اردیبهشت 94

1- بازدید از زیرسازی کوچه شهید بهشتی 2

به گزارش واحد عمران با توجه به کیفیت بسیار نامطلوب بتن کوچه شهید بهشتی2، شهرداری اقدام به برداشت بتن قدیمی و انجام زیرسازی جهت بتن ریزی کوچه مذکور نمود.

 

 

 

2-بازدید از عملیات دیواره سازی رودخانه آقسو

بامری شهردار کلاله از روند اجرای دیواره سازی رودخانه آقسو بازدید بعمل آورد.

 

 

3-بازدید از کانیو در حال اجرای کوچه شهید بهشتی 7

 

4-بازدید از عملیات اجرای جدول و کانیوی معابر رضوان (شهید جامی 12)

به گزارش واحد عمران شهرداری از آنجائیکه معابر رضوان فاقد جدول کشی جهت هدایت آبهای سطحی بود و این امر موجب بروز مشکلاتی در مواقع بارندگی برای ساکنین شده بود که با اجرای جدول و کانیو در معابر مذکور این مشکل مرتفع می گردد.

 

 

 

5-بازدید بامری از کانال قدیمی خیابان امام خمینی (ره) جنوبی پل داخل شهر

دری پی گزارشات واصله از شهروندان خصوصا کسبه و ساکنان خیابان امام خمینی (ره) جنوبی حد فاصل خیابان شهید اجباری و پل شهرداری قدیم مبنی بر وضعیت نامطلوب کانال موجود در محل، آقای بامری بیان داشتند که با توجه به عمر بالای کانال مذکور که براثر بارندگی های فصلی موجب تخریب قسمتهایی از دیواره و کف کانال گردیده که این امر موجب شده درفصل گرما بوی بسیار متعفنی از کانال به بیرون منتشر شود که طبق هماهنگی های بعمل آمده با واحد عمران در آیند ه ای نه چندان دور شهرداری اقدام به بهسازی کانال مذکور خواهد نمود.

 

6-بازدید از بتن ریزی کوچه های فرعی شهید جاوید

 

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخن شهردار بارالها، توفيقي عطافرماكه غيرازطريق تو راه نپوئيم وجزء رضا تو طلب نكينيم.انجام خدمت نعمتي است عظيم كه بدون توفيق و خواست الهي مقدورنگردد و موفقيت در انجام كارهامگردرسايه همكاري و همدلي همراهان وهمكاران ميسورنباشد. اصولاً شهررا به مثابه يك سيستم پيچيده اي مي دانندكه درآن مسائل گوناگون و تخصص هاي مختلف دخيل مي باشند لذا جهت نظم دهي و رسيدن به هدف هر نتيجه نهائي مطلوب نيازمنديك برنامه ريزي حيح و اصولي هستيم برنامه ريزي هنگامي توجيه پذيراست كه سودمندي آن بيش از هزينه هاي آن باشد. به وجود آوردن شرايطي درشهركه بتوان كليه نيازهاي روزمره شهروندان را به نحو احسن پوشش دارد ميسرنيست مگربا هماهنگي بين اركان مديريتي شهر، تلاش و پشتكار پرسنل خدوم شهرداري و حمايت شهروندان و ارائه راهكارها و پيشنهادات سازنده.در سالي كه به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است با عنايت خداوندمتعال همراه و همدوش با شوراي اسلامي شهر، حمايت مردم فهيم و شريف کلاله عزم راسخ داشته تا شهري درخورو شايسته از همه جهات براي شهروندان ايجادنمائيم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    شهرداری کلاله,سایت شهرداری کلاله,وب سایت شهرداری کلاله,شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری,هواداران شهرداری کلاله,کلاله,شهر کلاله,شهرستان کلاله,aivnhvd ;ghgi