loading...
شهرداری کلاله
روابط عمومی بازدید : 88 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش واحد خدمات شهری با توجه به فرسودگی و غیراستاندارد بودن تابلوهای نام برخی از معابر شهر و همچنین معابر جدیدی که از سوی کمیته نامگذاری در شورای اسلامی شهر نامگذاری گردیده اند، لذا شهرداری عملیات نصب تابلوهای جدید و استاندارد در معابر مذکور را آغاز نمود.

روابط عمومی بازدید : 184 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی آقای آذرکیش کارشناس دفتر امور شهری و شورهای استانداری گلستان از کمپ های هلال احمر، رنگ آمیزی بلوارها و سرعت گیرهای سطح شهر بازدید بعمل آوردند.

 

روابط عمومی بازدید : 124 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی طرح استقبال از بهار 95 شهرداری کلاله  آغاز و شهردار بامری ضمن خسته نباشید به نیروهای خدماتی از رویه اجرای طرح فوق الذکر بازدید بعمل آوردند.

روابط عمومی بازدید : 104 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش واحد روابط عمومی، بمناسبت هفته هوای پاک، تفرجگاه آقسو با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی شهر، محیط زیست شهرستان و اداره گردشگری، صنابع دستی و میراث فرهنگی در روز چهارشنبه مورخه 28/10/94 پاکسازی شد.

روابط عمومی بازدید : 122 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

به گزارش واحد خدمات شهری در پی تلخلیه ضایعات ساختمانی و زباله ها توسط افراد متخلفی که مبادرت به تخلیه ضایعات ساختمانی و زباله های خویش در باغچه های سه گوش حاشیه ی خیابان علامه طباطبایی که باعث ایجاد چهره ناخوشایند گردیده بود، واحد خدمات شهری اقدام به پاکسازی محلهای مذکور نمود.

 

روابط عمومی بازدید : 118 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری در روز سه شنبه مورخه 94/7/7 تعدادی ازمسئولین شهری بهمراه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلاله همگام با پاکبانان زحمت کش شهرداری اقدام به پاکسازی تفرجگاه آقسو نمودند. لازم به ذکر می باشد که این اقدام با هماهنگی و همکاری اداره میراث فرهنگی صنابع دستی و گردشگری شهرستان کلاله انجام گرفت.

روابط عمومی بازدید : 89 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی، شهردار بامری بمناسبت آغاز سال تحصیلی در مدارس آسیه و ادب حضور یافته و با اهداء هدیه به دانش آموزان آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن را به آنها تبریک گفت.

همچنین در حاشیه این مراسم در خصوص انواع زباله (تر و خشک) و لزوم جداسازی آن از مبدا و زباله های قابل بازیافت و طریقه برگشت آنها به چرخه تولید و مصرف و همچنین بازگشت زباله های تر به طبیعت به دانش آموزان آموزشهای لازم داده شد.

روابط عمومی بازدید : 99 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش واحد خدمات شهری با توجه به عدم وجود شیب نامناسب در کانال خیابان امام خمینی جنوبی که موجب گرفتگی کانال مذکور و نارضایتی ساکنین و کسبه مسیر کانال گردیده بود لذا شهرداری عملیات بهسازی را آغاز نمود.

روابط عمومی بازدید : 94 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاله کلاس آموزشی و توجیهی نیروهای خدمات شهری در راستای سلامت اجتماعی و جلوگیری از سرقت با حضور جناب سرهنگ بهروزی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان و معاونین در محل نمازخانه شهرداری برگزار گردید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سخن شهردار بارالها، توفيقي عطافرماكه غيرازطريق تو راه نپوئيم وجزء رضا تو طلب نكينيم.انجام خدمت نعمتي است عظيم كه بدون توفيق و خواست الهي مقدورنگردد و موفقيت در انجام كارهامگردرسايه همكاري و همدلي همراهان وهمكاران ميسورنباشد. اصولاً شهررا به مثابه يك سيستم پيچيده اي مي دانندكه درآن مسائل گوناگون و تخصص هاي مختلف دخيل مي باشند لذا جهت نظم دهي و رسيدن به هدف هر نتيجه نهائي مطلوب نيازمنديك برنامه ريزي حيح و اصولي هستيم برنامه ريزي هنگامي توجيه پذيراست كه سودمندي آن بيش از هزينه هاي آن باشد. به وجود آوردن شرايطي درشهركه بتوان كليه نيازهاي روزمره شهروندان را به نحو احسن پوشش دارد ميسرنيست مگربا هماهنگي بين اركان مديريتي شهر، تلاش و پشتكار پرسنل خدوم شهرداري و حمايت شهروندان و ارائه راهكارها و پيشنهادات سازنده.در سالي كه به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است با عنايت خداوندمتعال همراه و همدوش با شوراي اسلامي شهر، حمايت مردم فهيم و شريف کلاله عزم راسخ داشته تا شهري درخورو شايسته از همه جهات براي شهروندان ايجادنمائيم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    شهرداری کلاله,سایت شهرداری کلاله,وب سایت شهرداری کلاله,شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری,هواداران شهرداری کلاله,کلاله,شهر کلاله,شهرستان کلاله,aivnhvd ;ghgi