loading...
شهرداری کلاله
روابط عمومی بازدید : 102 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی کلاله با توجه به قرار گرفتن در آستانه حلول ماه مهمانی خدا و بهار قرآن طرح غبار روبی مساجد جامع اهل سنت و تشیع شهر در روز دوشنبه 95/03/17 توسط شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری کلاله انجام گرفت.

روابط عمومی بازدید : 103 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاله با توجه به کسب عنوان برتری شهردار و شورای اسلامی شهر کلاله در سال 94، به همین مناسبت از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و مسئول روابط عمومی شهرداری کلاله توسط فرماندار شهرستان در پایان جلسه اداری شهرستان که در روز یکشنبه 26/2/95 برگزار گردید تجیل بعمل آمد.

 

روابط عمومی بازدید : 106 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری با توجه به قرار گرفتن بخشی از ملک اداره منابع طبیعی شهرستان در مسیر معبر فوق الذکر و طی توافق صورت گرفته با اداره منابع طبیعی عملیات تعریض خیابان مذکور آغاز گردید. شایان ذکر است که این معبر از شرق به خیابان شهدا (کنار گذر فرمانداری) و از غرب به خیابان معلم و از طریق خیابان شهید شاددل به خیابان امام خمینی (ره) جنوبی منتقل می گردد که راه اندازی این معبر مقدار قابل توجهی از حجم ترافیک شهر کاسته خواهد شد.َ


روابط عمومی بازدید : 95 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش واحد روابط عمومی جلسه هم اندیشی شورایاران و معتمدین شهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاله، روز جمعه مورخه 24/2/95 بعد از نماز مغرب و عشا در محل زینبیه شهرستان برگزار گردید. در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر کلاله اقدام به ارائه گزارش کار یکساله شورای اسلامی شهر و شهرداری نمود. همچنین در این مراسم بمناسبت سالروز شوراها از شورایاران تقدیر بعمل آمد.

روابط عمومی بازدید : 211 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 بمناسبت روز جهانی کارگر و روز شوراها مراسم جشن توسط شهرداری کلاله برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاله با توجه به قرار گرفتن در ایام روز جهانی کار و کارگر و روز شوراها و همچنین فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشنی در محل سالن فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله برگزار گردید.

در این مراسم از خانواده شهید بارانی، تنها شهید شهرداری و کارگران شهرداری تجلیل بعمل آمد.

 لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت روز کارگر و روز شوراها هر ساله توسط شهرداری کلاله برگزار میگردد.

 

روابط عمومی بازدید : 67 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در روز دوشنبه 13/2/95 در محل مصلی امیرالمومنین (ع) شهرستان برگزار گردید شرکت کردند.

روابط عمومی بازدید : 95 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بامری در ادامه حضور در مدارس و تقدیر از معلمان بمناسبت بزرگداشت روز معلم در مراسم جشن تکلیف یکی از مدارس دخترانه شهر حضور یافته و از معلمان مدرسه مذکور تقدیر بعمل آوردند.

روابط عمومی بازدید : 100 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی به مناسبت بزرگداشت روز معلم ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بامری در مدارس شهر حاضر و از معلمان تقدیر بعمل آوردند.

روابط عمومی بازدید : 194 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بمنظور هماهنگی در جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، خصوصا اعیاد شعبانیه جلسه مشترکی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام دیلمی رئیس محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله در محل شهرداری کلاله برگزار گردید.

روابط عمومی بازدید : 87 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

حضور شهردار کلاله و کارکنان شهرداری کلاله در مراسم مسابقه نقاشی ویژه نو نهالان مهدهای کودک شهر در محل پارک گل

رسول بامری شهردار کلاله بهمراه کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در مراسم مسابقه نقاشی که ویژه نونهالان مهدهای کودک شهر و بمناسبت هفته سلامت در محل پارک گل این شهر برگزار گردید حضور یافتند.

روابط عمومی بازدید : 89 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز شورا و روز جهانی کار و کارگر در شهرداری کلاله

به گزارش روابط عمومی شهرداری در اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم کار و کارگر بمنظور تقدیر از این قشر زحمتکش و ارج نهادن به مقام کارگر و همچنین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر روز دوشنبه 6/2/95 در محل شهرداری کلاله برگزار گردید.

لازم به ذکر است هر ساله مراسم جشن روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از این عزیزان با حضور هنرمندان استان برگزار می گردد.

روابط عمومی بازدید : 95 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

پاکسازی تفرجگاه آقسو توسط دانش آموزان بمناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بمناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، طی اقدامی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری آموزش و پرورش، محیط زیست و مرکز بهداشت شهرستان کلاله و آموزشگاه دخترانه آسیه تفرجگاه آقسوی این شهرستان پاکسازی گردید. بامری شهردار کلاله در حاشیه این مراسم با اهداء هدیه از این دانش آموزان شرکت کننده در این طرح تقدیر کردند.

روابط عمومی بازدید : 84 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صبح روز 95/1/28 با حضور در دادگستری ضمن تبریک سال نو انتصاب ریاست جدید دادگستری جناب آقای حسینی را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت نمودند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در ادامه حضور خود در دادگستری شهرستان در دفتر دادستان محترم شهرستان حضور یافته و لحظاتی در خصوص چالشها و معضلات موجود در شهر بحث و به تبادل نظر پرداختند. آقایان حسینی ریاست محترم دادگستری شهرستان و نجفی دادستان محترم شهرستان با درخواست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مبنی بر برگزاری جلسات مشترک ماهانه فی ما بین شهرداری و دادگستری شهرستان به جهت رفع معضلات شهر موافقت نمودند.

 

 

روابط عمومی بازدید : 102 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش واحد روابط عمومی صبح روز شنبه مورخه 95/1/28 فاز دوم بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله با ظرفیت 90 تخت بیمارستانی توسط دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور افتتاح گردید.

 

روابط عمومی بازدید : 117 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش واحد روابط عمومی علی رغم قرار گرفتن در ایام پایان سال 94 فعالیتهای عمرانی شهرداری کلاله همچنان در حال انجام می باشد که اهم این فعالیتها بشرح ذیل می باشد:

1- آسفالت معبر بعد از میدان بسیج و فرعیهای خیابان شهید مدنی

 

 

 

2- اجرای میدان کوثر واقع در ضلغ شمال غربی پارک گل

 

3-اجرای جدوول کنارگذری

 

 

4- بتن ریزی فرعیهای خیابان آزادی

 

5-اجرای جدول ادامه 20 متری امام هادی (ع)

 

6- بتن ریزی پیاده روی خیابان جهادکشاورزی

روابط عمومی بازدید : 125 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی بمناسبت فرارسیدن روز درخت کاری شهردار بامری به همراه کارکنان شهرداری در مراسم درختکاری که در روز شنبه 15 اسفند ماه در محل تپه نورالشهدا برگزار گردید شرکت نموده و اقدام به کاشت نهال نمودند.

روابط عمومی بازدید : 88 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی جهت بررسی و حل معضلات ترافیکی و انتظامی شهر، جلسه ی مشترک شهرداری و نیروی انتظامی با حضور جناب سرهنگ بهروزی فرمانده محترم انتظامی شهرستان و پلیس راهور در محل شهرداری برگزار گردید.

روابط عمومی بازدید : 145 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی، پیرو برگزاری جلسات پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با شهروندان جلسه پرسش و پاسخ این هفته سه شنبه مورخه 27/10/94 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام اعظم واقع در خیابان عرفان یک برگزار گردید.

روابط عمومی بازدید : 107 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی، شورای اسلامی شهر روز سه شنبه مورخه 15/10/94 در خصوص تکمیل المان شهدای گمنام و فضای سازی محل با حضور فرماندار محترم، فرماندهی محترم سپاه، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان و ریاست محترم تبلیغات اسلامی شهرستان و شهردار و ستاد برگزاری نماز جمعه در محل شورای اسلامی شهر تشکیل جلسه داد.

روابط عمومی بازدید : 103 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای بررسی مشکلات شهروندان و پیرو برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد شهر روز سه شنبه مورخه 94/10/1 بعد از نماز مغرب و عشاء جلسه پرسش و پاسخ در محل مسجد امام جعفر صادق (ص) شهرک فرهنگیان برگزار نمود و ساکنین محل مذکور به بیان مشکلات خود پرداختند.

روابط عمومی بازدید : 103 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی، شهردار به همراه اعضاء پایگاه مقاومت بسیج شهید بارانی شهرداری در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان که در روز پنجشنبه مورخ 5/9/94 در محل مصلی امیرالمومنین (ع) شهرستان برگزار گردید شرکت نمودند.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سخن شهردار بارالها، توفيقي عطافرماكه غيرازطريق تو راه نپوئيم وجزء رضا تو طلب نكينيم.انجام خدمت نعمتي است عظيم كه بدون توفيق و خواست الهي مقدورنگردد و موفقيت در انجام كارهامگردرسايه همكاري و همدلي همراهان وهمكاران ميسورنباشد. اصولاً شهررا به مثابه يك سيستم پيچيده اي مي دانندكه درآن مسائل گوناگون و تخصص هاي مختلف دخيل مي باشند لذا جهت نظم دهي و رسيدن به هدف هر نتيجه نهائي مطلوب نيازمنديك برنامه ريزي حيح و اصولي هستيم برنامه ريزي هنگامي توجيه پذيراست كه سودمندي آن بيش از هزينه هاي آن باشد. به وجود آوردن شرايطي درشهركه بتوان كليه نيازهاي روزمره شهروندان را به نحو احسن پوشش دارد ميسرنيست مگربا هماهنگي بين اركان مديريتي شهر، تلاش و پشتكار پرسنل خدوم شهرداري و حمايت شهروندان و ارائه راهكارها و پيشنهادات سازنده.در سالي كه به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است با عنايت خداوندمتعال همراه و همدوش با شوراي اسلامي شهر، حمايت مردم فهيم و شريف کلاله عزم راسخ داشته تا شهري درخورو شايسته از همه جهات براي شهروندان ايجادنمائيم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    شهرداری کلاله,سایت شهرداری کلاله,وب سایت شهرداری کلاله,شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری,هواداران شهرداری کلاله,کلاله,شهر کلاله,شهرستان کلاله,aivnhvd ;ghgi