loading...
شهرداری کلاله
روابط عمومی بازدید : 104 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش مهندس محمدصفا شیخ، مسئول فضای سبز و مبلمان شهرداری با توجه به نبود روشنایی کافی در معابر پارک گل و لوزم تقویت نور موجود، لذا شهرداری اقدام به خرید دکل های روشنایی جدید با مصرف بهینه برق و کیفیت بهتر نوردهی و همچنین جابجایی دکلهای روشنایی قدیم نمود که علمیات کابل گذاری آن به اتمام رسیده است.

روابط عمومی بازدید : 125 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی بمناسبت فرارسیدن روز درخت کاری شهردار بامری به همراه کارکنان شهرداری در مراسم درختکاری که در روز شنبه 15 اسفند ماه در محل تپه نورالشهدا برگزار گردید شرکت نموده و اقدام به کاشت نهال نمودند.

روابط عمومی بازدید : 334 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش واحد مبلمان شهری و تاسیسات با توجه به اینکه ارتفاع دکلهای روشنایی میدان الغدیر بیش از حد استاندارد بود که این امر علاوه بر پایینآوردن کیفیت روشنایی میدان در مواقع تعمیر و تعویض لامپ نیروهای تاسیسات را با مشکل مواجه می کرد، این شهرداری اقدام به تعمیر دکل های مذکور نمود.

 

روابط عمومی بازدید : 114 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی در راستای استاندارد سازی فضای بازی کودکان در پارکهای سطح شهر شهرداری نصب کف پوش در نقاط مذکور را آغاز نمود.

روابط عمومی بازدید : 90 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آقای محمد صفا شیخ، مسئول فضای سبز و مبلمان شهری شهرداری کلاله از خرید نهال گلهای فصلی بسیار زیبا و درخچه های زینتی جهت کاشت در پارک ها و بلوارها و میادین شهر خبر داد. در ادامه آقای شیخ بیان داشتند که حفظ فضاهای سبز شهری همراهی و همیاری بیش از پیش شهروندان را می طلبد.

روابط عمومی بازدید : 70 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله بمناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی شهروندان بهمراه مسئولین شهری اقدام به کاشت نهال در تپه نورالشهداء نمودند. در این مراسم حضرت حجه الاسلام کشیری امام جمعمه محترم شهر ،آقای برزگر  فرماندار محترم شهرستان کلاله،شهردار و تعدادی از مسئولین شهری حضور داشتند.

روابط عمومی بازدید : 83 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)
روابط عمومی بازدید : 125 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
روابط عمومی بازدید : 128 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
روابط عمومی بازدید : 111 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سخن شهردار بارالها، توفيقي عطافرماكه غيرازطريق تو راه نپوئيم وجزء رضا تو طلب نكينيم.انجام خدمت نعمتي است عظيم كه بدون توفيق و خواست الهي مقدورنگردد و موفقيت در انجام كارهامگردرسايه همكاري و همدلي همراهان وهمكاران ميسورنباشد. اصولاً شهررا به مثابه يك سيستم پيچيده اي مي دانندكه درآن مسائل گوناگون و تخصص هاي مختلف دخيل مي باشند لذا جهت نظم دهي و رسيدن به هدف هر نتيجه نهائي مطلوب نيازمنديك برنامه ريزي حيح و اصولي هستيم برنامه ريزي هنگامي توجيه پذيراست كه سودمندي آن بيش از هزينه هاي آن باشد. به وجود آوردن شرايطي درشهركه بتوان كليه نيازهاي روزمره شهروندان را به نحو احسن پوشش دارد ميسرنيست مگربا هماهنگي بين اركان مديريتي شهر، تلاش و پشتكار پرسنل خدوم شهرداري و حمايت شهروندان و ارائه راهكارها و پيشنهادات سازنده.در سالي كه به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است با عنايت خداوندمتعال همراه و همدوش با شوراي اسلامي شهر، حمايت مردم فهيم و شريف کلاله عزم راسخ داشته تا شهري درخورو شايسته از همه جهات براي شهروندان ايجادنمائيم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    شهرداری کلاله,سایت شهرداری کلاله,وب سایت شهرداری کلاله,شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری,هواداران شهرداری کلاله,کلاله,شهر کلاله,شهرستان کلاله,aivnhvd ;ghgi