loading...
شهرداری کلاله
روابط عمومی بازدید : 103 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاله با توجه به کسب عنوان برتری شهردار و شورای اسلامی شهر کلاله در سال 94، به همین مناسبت از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و مسئول روابط عمومی شهرداری کلاله توسط فرماندار شهرستان در پایان جلسه اداری شهرستان که در روز یکشنبه 26/2/95 برگزار گردید تجیل بعمل آمد.

 

روابط عمومی بازدید : 106 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری با توجه به قرار گرفتن بخشی از ملک اداره منابع طبیعی شهرستان در مسیر معبر فوق الذکر و طی توافق صورت گرفته با اداره منابع طبیعی عملیات تعریض خیابان مذکور آغاز گردید. شایان ذکر است که این معبر از شرق به خیابان شهدا (کنار گذر فرمانداری) و از غرب به خیابان معلم و از طریق خیابان شهید شاددل به خیابان امام خمینی (ره) جنوبی منتقل می گردد که راه اندازی این معبر مقدار قابل توجهی از حجم ترافیک شهر کاسته خواهد شد.َ


روابط عمومی بازدید : 95 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش واحد روابط عمومی جلسه هم اندیشی شورایاران و معتمدین شهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاله، روز جمعه مورخه 24/2/95 بعد از نماز مغرب و عشا در محل زینبیه شهرستان برگزار گردید. در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر کلاله اقدام به ارائه گزارش کار یکساله شورای اسلامی شهر و شهرداری نمود. همچنین در این مراسم بمناسبت سالروز شوراها از شورایاران تقدیر بعمل آمد.

روابط عمومی بازدید : 211 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 بمناسبت روز جهانی کارگر و روز شوراها مراسم جشن توسط شهرداری کلاله برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاله با توجه به قرار گرفتن در ایام روز جهانی کار و کارگر و روز شوراها و همچنین فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشنی در محل سالن فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله برگزار گردید.

در این مراسم از خانواده شهید بارانی، تنها شهید شهرداری و کارگران شهرداری تجلیل بعمل آمد.

 لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت روز کارگر و روز شوراها هر ساله توسط شهرداری کلاله برگزار میگردد.

 

روابط عمومی بازدید : 67 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در روز دوشنبه 13/2/95 در محل مصلی امیرالمومنین (ع) شهرستان برگزار گردید شرکت کردند.

روابط عمومی بازدید : 95 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بامری در ادامه حضور در مدارس و تقدیر از معلمان بمناسبت بزرگداشت روز معلم در مراسم جشن تکلیف یکی از مدارس دخترانه شهر حضور یافته و از معلمان مدرسه مذکور تقدیر بعمل آوردند.

روابط عمومی بازدید : 100 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی به مناسبت بزرگداشت روز معلم ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بامری در مدارس شهر حاضر و از معلمان تقدیر بعمل آوردند.

روابط عمومی بازدید : 194 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بمنظور هماهنگی در جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، خصوصا اعیاد شعبانیه جلسه مشترکی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام دیلمی رئیس محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله در محل شهرداری کلاله برگزار گردید.

روابط عمومی بازدید : 94 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دهم فروردین، میعادگاه دیگری است که مردم ایران با حضور گسترده در پای صندوق­های رأی نقش موثر خود در بسط مردم‌سالاری دینی را در کشورمان به منصه ظهور می­‌رسانند.

شهردار کلاله از مردم ولایتمدار کلاله جهت شرکت هر چه با شکوه تر در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوردند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
Profile Pic
سخن شهردار بارالها، توفيقي عطافرماكه غيرازطريق تو راه نپوئيم وجزء رضا تو طلب نكينيم.انجام خدمت نعمتي است عظيم كه بدون توفيق و خواست الهي مقدورنگردد و موفقيت در انجام كارهامگردرسايه همكاري و همدلي همراهان وهمكاران ميسورنباشد. اصولاً شهررا به مثابه يك سيستم پيچيده اي مي دانندكه درآن مسائل گوناگون و تخصص هاي مختلف دخيل مي باشند لذا جهت نظم دهي و رسيدن به هدف هر نتيجه نهائي مطلوب نيازمنديك برنامه ريزي حيح و اصولي هستيم برنامه ريزي هنگامي توجيه پذيراست كه سودمندي آن بيش از هزينه هاي آن باشد. به وجود آوردن شرايطي درشهركه بتوان كليه نيازهاي روزمره شهروندان را به نحو احسن پوشش دارد ميسرنيست مگربا هماهنگي بين اركان مديريتي شهر، تلاش و پشتكار پرسنل خدوم شهرداري و حمايت شهروندان و ارائه راهكارها و پيشنهادات سازنده.در سالي كه به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است با عنايت خداوندمتعال همراه و همدوش با شوراي اسلامي شهر، حمايت مردم فهيم و شريف کلاله عزم راسخ داشته تا شهري درخورو شايسته از همه جهات براي شهروندان ايجادنمائيم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    شهرداری کلاله,سایت شهرداری کلاله,وب سایت شهرداری کلاله,شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله,شهرداری,هواداران شهرداری کلاله,کلاله,شهر کلاله,شهرستان کلاله,aivnhvd ;ghgi